Αφού ολοκληρώθηκε η εκπαιδευτική δραστηριότητα με τον τίτλο "Η αγάπη είναι το θέμα τελικά..." οι μαθητές κλήθηκαν να την αξιολογήσουν απαντώντας σε ένα ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο.
Τα αποτελέσματά του δίνονται παρακάτω:
ΥΠΟΜΝΗΜΑ: η πρώτη στήλη αντιστοιχεί στην κλίμακα των απαντήσεων (1-διαφωνώ απολύτως, 3-ουδετερότητα, 5-συμφωνώ απολύτως), η δεύτερη στήλη στον αριθμό των μαθητών και η τρίτη στο ποσοστό.
Οι στόχοι του μαθήματος ήταν σαφείς
| ||||||||||||||||||||||||
|
Η χρήση των νέων τεχνολογιών αύξησε το ενδιαφέρον μου για το μάθημα
| ||||||||||||||||||||||||
|
Η παρουσίαση της μεθόδου των Έξι καπέλων σκέψης ήταν κατανοητή
| ||||||||||||||||||||||||
|
Η ομαδοσυνεργατική μέθοδος δε λειτούργησε αποτελεσματικά
| ||||||||||||||||||||||||
|
Η μέθοδος διδασκαλίας που ακολουθήθηκε αύξησε το ενδιαφέρον μου για το μάθημα των Αρχαίων ελληνικών
| ||||||||||||||||||||||||
|
Η πραγματοποίηση των εργασιών απαιτούσε κριτική σκέψη
| ||||||||||||||||||||||||
|
Η δημιουργία ιστολογίου και η δημοσίευση των εργασιών εκεί αύξησαν το ενδιαφέρον μου για το μάθημα
| ||||||||||||||||||||||||
|
Η εμπλοκή της τέχνης στο μάθημα δεν αύξησε το ενδιαφέρον μου
| ||||||||||||||||||||||||
|
Το γεγονός ότι μπορούσα να επιλέξω την ομάδα με την οποία θα εργαζόμουν αύξησε το ενδιαφέρον μου για το μάθημα
| ||||||||||||||||||||||||
|
Ο ρόλος του καθηγητή υπήρξε συντονιστικός και υποβοηθητικός κατά τη διάρκεια του μαθήματος
| ||||||||||||||||||||||||
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου