Λίγα λόγια για αρχή...

Η Δ.Δ.Ε. Δράμας μέσα από ένα πρόγραμμα εξ αποστάσεως επιμόρφωσης μάς έδωσε την ευκαιρία να έρθουμε σε επαφή με τη μέθοδο διδασκαλίας των Έξι σκεπτόμενων καπέλων (Learning by six thinking hats) του Edward De Bono, με τη Μάθηση μέσω Σχεδιασμού (ΜμΣ), καθώς και με την αξιοποίηση της Τέχνης στη μάθηση (Αrtful thinking). Η εφαρμογή νέων μεθόδων στη διδασκαλία αποτελεί πάντα μια πρόκληση γι' αυτό και η υποχρεωτική δραστηριότητα στα πλαίσια του προγράμματος εξελίχθηκε σε μια ενδιαφέρουσα και ευχάριστη διαδικασία.

Με τους μαθητές στο μάθημα της Αντιγόνης επιλέξαμε να ασχοληθούμε με το θέμα της αγάπης όπως αυτό εμφανίζεται τόσο μέσα στο αρχαίο κείμενο, όσο και στην καθημερινή μας ζωή.

"Η αγάπη είναι το θέμα τελικά..."

Λιούσα Ελένη

Φιλόλογος

Τρίτη 5 Μαρτίου 2013

Αξιολόγηση της δραστηριότητας


Αφού ολοκληρώθηκε η εκπαιδευτική δραστηριότητα με τον τίτλο "Η αγάπη είναι το θέμα τελικά..." οι μαθητές κλήθηκαν να την αξιολογήσουν απαντώντας σε ένα ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο.
Τα αποτελέσματά του δίνονται παρακάτω: 
ΥΠΟΜΝΗΜΑ: η πρώτη στήλη αντιστοιχεί στην κλίμακα των απαντήσεων (1-διαφωνώ απολύτως, 3-ουδετερότητα, 5-συμφωνώ απολύτως), η δεύτερη στήλη στον αριθμό των μαθητών και η τρίτη στο ποσοστό.

Οι στόχοι του μαθήματος ήταν σαφείς
                                                                                                        



1
         0                   0%
2
         0                   0%
3
         0                   0%
4
         5                 25%
5
       15                 75%
Η χρήση των νέων τεχνολογιών αύξησε το ενδιαφέρον μου για το μάθημα



1
      0         0%
2
      0         0%
3
      3        15%
4
      4        20%
5
     13        65%
Η παρουσίαση της μεθόδου των Έξι καπέλων σκέψης ήταν κατανοητή



1
     0              0%
2
     0              0%
3
     1              5%
4
     7            35%
5
   12            60%
Η ομαδοσυνεργατική μέθοδος δε λειτούργησε αποτελεσματικά



1
   10        50%
2
     5        25%
3
     2        10%
4
     3        15%
5
     0        0%
Η μέθοδος διδασκαλίας που ακολουθήθηκε αύξησε το ενδιαφέρον μου για το μάθημα των Αρχαίων ελληνικών



    1
    2        10%
    2
    0         0%
    3
    5        25%
    4
    6        30%
    5
    7        35%
Η πραγματοποίηση των εργασιών απαιτούσε κριτική σκέψη



1
    1             5%
2
    1             5%
3
    3           15%
4
    4           20%
5
   11           55%
Η δημιουργία ιστολογίου και η δημοσίευση των εργασιών εκεί αύξησαν το ενδιαφέρον μου για το μάθημα



1
     1           5%
2
     1           5%
3
     7          35%
4
     3          15%
5
     8         40%
Η εμπλοκή της τέχνης στο μάθημα δεν αύξησε το ενδιαφέρον μου



1
   10        50%
2
     4        20%
3
     2       10%
4
     2       10%
5
     2       10%
Το γεγονός ότι μπορούσα να επιλέξω την ομάδα με την οποία θα εργαζόμουν αύξησε το ενδιαφέρον μου για το μάθημα



1
    1                   5%
2
    2                 10%
3
    5                 25%
4
    2                 10%
5
   10                 50%
Ο ρόλος του καθηγητή υπήρξε συντονιστικός και υποβοηθητικός κατά τη διάρκεια του μαθήματος



1
      1                  5%
2
      0                  0%
3
      0                  0%
4
      4                20%
5
     15               75%

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου